استاندار افراد صالح را برای مسئولیت‌ها انتخاب کند/ تعداد اخبار کار شده از این جلسه خیلی شد

گروه استان‌ها- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخاب نیروهای صالح و شایسته در گام نخست باید اولویت استاندار کردستان قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵ 26 September 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا اقبال بهمنی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، انتصاب استاندار جدید را تبریک گفت و اظهار کرد: امیدوارم در مسئولیت خطیری که بر عهده گرفته‌اید، موفق باشید.

وی با بیان اینکه هر کدام از مردم عقیده، مرام و درخواستی دارند، گفت: امیدوارم که خداوند به استاندار صبر و سعه صدر عطا کند و حق تعالی سختی‌های این مسیر را برای او آسان گرداند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخاب نیروهای صالح و شایسته در گام نخست باید اولویت استاندار کردستان قرار گیرد چراکه افراد منتخب در پیشرفت روند کار بسیار تأثیرگذار خواهند بود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت جهاد تبیین، خواستار بازگویی اقدامات و دستاوردهای نظام در سطح استان شد.

ماموستا بهمنی در بخشی دیگر از سخنان خود با تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری مجاهدت‌های و رشادت‌های آن دوران افزود: اوایل انقلاب استان کردستان دچار مشکلات عدیده‌ای بود، گروهک‌های ضدانقلاب از تمام ایران و خارج از کشور جمع شدند و جهت ایجاد ناامنی و نابودی مردم تزریق می‌شدند؛ در یکی از روستاها به نام روستای «نیر» ماموستا منبری امام جماعت روستا بود، در آن دوران که روستا دست ضدانقلاب بود به شهر می‌آمد و برای مردم خواروبار می‌خرید و در بین اهل روستا توزیع می‌کرد که مورد واکنش گروهک‌ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: گروهک‌های ضدانقلاب به ماموستا منبری تذکر داده بودند که اگر چنانچه این رویکرد را ادامه دهید، با شما برخورد می‌کنیم، اما این عالم وارسته گفته بود که مردم به این کالاها احتیاج دارند، آنها گفته بودند وقتی شما این کار را انجام می‌دهید مردم به سمت نظام جمهوری اسلامی تمایل پیدا می‌کنند، حق ندارید این کار را ادامه دهید اما گوش نداد و مجدد خواروبار میان مردم توزیع کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: گروهک‌های ضدانقلاب پس از تهدیدهای فراوان، وقتی متوجه می‌شوند که ماموستا منبری به حرف آنان گوش نمی‌دهد، او را به یک درخت می‌بندند و ناجوانمردانه با سر نیزه دو چشمم را بیرون آورده بودند و بعد از آن 30 تیر به سینه‌اش شلیک کرده بودند! همسرش در دیداری که با خانواده معظم شهدا داشتیم، تعریف می‌کرد زمانی‌‌که ماموستا را آوردیم که بشوریم و کفن کنیم، قسمتی از سرش نیز نبود، وقتی به محل شهادتش بازگشتم، دیدم روی درختی که او را بسته بودند، افتاده بود. آری مدیران! چنین انسان‌های بزرگی اینگونه برای انقلاب جان داده‌اند.

ماموستا بهمنی ابراز داشت: اگرچه در آن دوران مردم اینچنین برای انقلاب جان می‌دادند و اگر کسی خدمتی به مردم می‌کرد، جانش را از دست می‌داد اما اکنون بستر خدمت کردن به مردم متفاوت است، باید در اوج قدرت نیز به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار